1,716 notes
posted 21 hours ago (by: broders)

c

23,296 notes
posted 1 day ago (by: butttom)

butttom:

look at zayn’s face when he sees harry im crying

image

4,110 notes
posted 1 day ago (by: styles-malik)

+

2,478 notes
posted 2 days ago (by: kryptoniall)
2,456 notes
posted 2 days ago (by: broders)

Charlotte, 27/09/14

Charlotte, 27/09/14

36 notes
posted 3 days ago
Anonymous said,
"Idk if this matters to you but fans don't actually leak songs it actually is like their label/management who put it out there purposely for fans to find and it's just to get people excited and talking about it and this is coming from someone who's worked in the industry so listen to the song because it's damn good haha"

Yeah I know that it’s not always the fans but it’s not the leak in itself that bothers me but more the reaction of the fans. It’s not the end of world though, I’m not that mad ah

61 notes
posted 3 days ago
Anonymous said,
"I completely agree with you on the subject of "leaking their songs" The joke of 'winning' is becoming old now. In less the 24 hours it'll be officially released. It's sad that fans think it's cute that they leak things."

I know right. When Midnight Memories was leaked (I know it’s not the fans who did it but still) people reacted the same way, being so proud and when I dared express my opinion, I only received negatives answers from people who thought I was being stupid. But in the end, it’s hard work they’ve put in the album and I find it surprising that people don’t realise how frustrating it can be for artists to see their fans be happy about the leak. But once again, it’s an unpopular opinion.

54 notes
posted 3 days ago
Anonymous said,
"i really don't want to upset you but why didn't you listen to smg ?xx"

Don’t worry you’re not upsetting me at all. Unpopular opinion here: I just don’t understand why it has become a competition about who’s gonna release the song/album first between the artists and the fans. Like yeah, it was funny the first time but now I see people going ‘We won motherfuckers’, what did you win exactly? You basically just woke up and saw the song had been leaked, and now you’re proud of it when you did absolutely nothing about it. So yeah, feel free to disagree with me (I know a lot of people will) but I think this joke is getting old now. 

23 notes
posted 3 days ago
Anonymous said,
"Have you listened to steal my girl???"

No and don’t get me started on this matter please

1,305 notes
posted 3 days ago (by: broders)

Tulsa, 23/09/14

Tulsa, 23/09/14

2,477 notes
posted 3 days ago (by: lilcraiic)

+

2,170 notes
posted 3 days ago (by: nialllhoran)